Måndag kväll



Blev fotboll hela kvällen för min del.
Kom hem i slutet av fotbollsgalan men lyckades se det jag ville hitta det jag behövde veta som jag då missade på internet. Sen var jag klar med TVn för idag.

Stahre tog hem priset för Årets Tränare 2LAX9. Precis som han förtjänar.
Och självklart så tog Zlatan hem sin tredje guld boll 2LAX9.
De andra priserna var inte så viktiga enligt mig. Kanske årets domare men vafan.
En dag kanske det blir jag. Man kan ju alltid hoppas.
Att sikta högt är bra ibland de också.

Sen så fick även AIK en del av Svenska spels sammhällspris på 50 000 kr.
Kul att höra tycker jag! Självklart så var Mutumba uppe på scen och snackade sin Rinkeby svenka.

Kommentarer
Postat av: FanFITT

Där e snart ett inlägg till dig;)

2009-11-09 @ 23:09:03
URL: http://www.nattstad.se/FanFITT
Postat av: Emma

4 guldboll tog han till och med hem..

Tycker någon annan skulle fått den i år tillex henke larsson. Börjar tröttna på Zlatan.



Alla tycker han är en gud men jag tycker han är en riktig jävla bitch, kan komma en halv-timme timme försent till träningar (när det handlar om landslaget). Han gjorde ingenting för landslaget utan gör bara ifrån sig i utländerna. Men det är min åsikt.



Obolo borde fått pris i kategorin han var med i, men självklart fick zlatan det också.



kram

2009-11-10 @ 13:55:46
URL: http://meays.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback