This is hot and this is not!


1. SAMSUNG JET S8000!

Jag har alltid gillar Sony Ericsson och verkligen hatat Samsung. Men nu har vindarna vänt. Jag är super nöjd med min nya telefon och allt den kan göra. Det trodde jag aldrig när jag köpte den. Så Samsung ftw! Testa du också, du kommer inte att ångra dig.

2. GLITTER OCH PALJETTER!
Så jävla snyggt till allt. Du kan ha det i skolan, på stan och speciellt till festen med ett par snygga höga skor till. Spelar ingen roll om det är en klänning, en tröja/topp eller leggings. Allt funkar!



3. HÖST SEX!
Ingen kommentar, tolka det som ni vill!






1. BLOGG BRÅKEN MELLAN ALLA IDIOTER!
Det är verkligen så nu. ALLA bråkar med ALLA om allt möjligt skit. Ibland så lägger sig även alla i på olika sidor och skriver om det bara för att folk sla vilja läsa typ. Så onödigt, men ändå så kul. Haha, men det är en stor diss från mig ändå.

2. SVININFLUENSAN!
Alla blir bara mer och mer sjuka känns det som. Fattas bara att någon i min omgivning dör av denna jävla influensa så är allt komplett. Fyfan, försvinn till Kina med dig. Där behöver dom bli av med folk!


För er som inte ser vad hon säger:
"Hinner jag med en PinaColada?" HAHAHAHA humor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback