Vaknar sent

Som vanligt! (Inte bra Natalie!...)
Kvällen igår kanske inte var så värd efter hur tråkigt det egentligen var. MEN jag var där för Julias skull, så jag ångrar ingenting. Men ett annat ställe än Laroy blir det nästa gång. Om jag vill ha gubbar kan jag gå till parken och mata fåglar...

Är huuuur trött som helst. Har verkligen problem att ta mig upp varje morgon. Fyfan alltså. Men jag tror inte att jag är ensam om detta problem, eller hur!?

Missar BGM och Film så jag kommer lagom till gästföreläsaren. Sen har jag bara psykologi och Engelska C kvar innan dagen är slut vid 16:30...
Under kvällen så väntar en innebandy träning. Där har jag inte vart på ett bra tag. Kanske dags nu.. Om jag nu orkar.



Tänk om man ändå vore såhär söt och pigg?.. Fast jag slår ju honom i söthet!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Förhoppningsvis är det ju vi, men det är ju rätt jämnt så man vet aldrig :P

2009-10-08 @ 09:43:07
URL: http://cilla.blogg.se/
Postat av: Em

Super fin blogg du har,,men jag hejar på MFF :D

2009-10-08 @ 17:30:47
URL: http://tictic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback