Seg söndag

Vaknade upp med pojken sida vid sida och självklart lika täpt i näsan som alltid. Samma sköna känsla varje morgon. Hatar min förkyldning som aldrig vill försvinna ur min kropp. DÖ!

Direkt efter frukosten drog vi in till stan för att fixa skor till korven och efter det var det bara att hoppa på tunnelbanan tillbaka hem för att äta våfflor. Mums! Att köpa skorna gick bra, var inte så krångligt som vi hade förväntat oss. Tjejen i kassan förstod oss precis och klagade inte. Tur för henne...

Efter våfflorna fick jag ryck och började städa. Eftersom min hund suttit på min fönsterbräda och dräglat ner hela mitt fönster så var jag tvungen att ta bort det. Sen blev det nattbordet och sen skrivbordet som fick sig en liten dans med trasan.


Tööönt

Avslutade eftermiddagen med OLD DOGS. Skit bra och rolig film, se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback