19 februari

Praktiken gick bra idag. Satt mest vid sidan och räknade poäng och skrev på tavlan.
Men fick höra av mamma att några pojkar iaf var glad att ha mig tillbaka. Det gjorde typ min dag att få höra. Trodde aldrig att dom skulle gilla mig, men tydligen. HAPPY!

Blir ingen skola för min del idag. Eftersom jag inte kommer någonstans.
Ingenting funkar, inte tunnelbanan, inte tvärbanan osv. + att jag bara har en lektion.

Så när jag satt och väntade på tunnelbanan i Telefonplan efter min praktik så gick jag in till Pressbyrån och köpte lite lunch som fick bestå av varm choklad och en kanelbulle. Aldrig att jag skulle hem bara för att det är 20 minuter förseningar. Det är fan inte rätt väder för det, även fast jag bara bor en station bort. Kalla min lat om du vill, men jag hade fan dött!

"Nej men SL, snöar det i år igen!?!?!".. Hur fan har dom egentligen tänk.
Gå med i gruppen på facebook! hahaha

Istället för skola blir det plugg hemma, kanske gym och mer One Tree Hill.
Ska bara sitta och vänta på att kvällen närmas. <3


Jag (med en cosmopolitan i handen) och Julia i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback