Elinas födelsedags firande

(vill bara säga att inlägget innan var ett stort skämt. Om någon tog illa upp.)

Vaknade upp med fetaste huvudvärken utan kudde och med en katt på andra kudden och en hund sovande mellan mina ben. Det kan ju bara inte bli bättre?! Kan ju säga att jag har mått bättre..
- Jag mår alltså precis som jag förtjänar efter två kvällar fullt med party och alkohol.


Även den här kvällen blev riktigt lyckad.
Började hemma hos Julia i Bromma med tårta, presentöppning och champagne. Sedan rullade det över till flöjt sång på tunnelbanan med okänd man som löste korsord. När vi väl hittat restaurangen i gamla stan fick vi tre bord att dela på. Inte precis vad jag hade tänkt mig, men min barnmeny var god så jag är nöjd.

Efter att alla fått in sin mat och ätit upp den så bar det av till Cattelins som låg 50 m bort. Precis så där lagom när man var lite rund om fötterna redan innan middagen (jag drack bara vatten till maten!).

När vi kom in så fick vi inte ett bord från kanske en och en halv timmes väntan. Men de lämnade vi snabbt eftersom vi var tvungna att betala för att få sitta där när vi redan har druckit i våran väntan för minst 100kr. Riktigt dåligt tänkt av personalen (inte du Helena).


Cattelins var riktigt kul. Slutade med att halva frysen var där kändes det som och alla kände alla. Det var helt enkelt en riktigt bra stämning där. Sen kom även Nathalie, Marcus, Matilda och Josefin. Kunde ju inte bli bättre. Tess var för full som vanligt, precis så som jag vill ha henne! Haha. du är så söt då.

Runt kvart i 3 så lämnade jag, Nathalie och Marcus Cattelins för att åter gå till våra sängar.


Födelsedagsbarnet.

TACK FÖR EN HELT UNDERBAR KVÄLL ALLA SOM VAR DÄR!
DET VAR PAAAAARTY. LOVE TILL ER ALLA!!!

Kommentarer
Postat av: linn

hej, jo efter ett tag fick jag upp bakgrunden. jättefin är den :)) (y)

men du råkar inte veta hur man får upp en header? har testat och det går inte så bra för mig.

min blogg är lite envis xP

2010-02-14 @ 14:22:59
URL: http://linndrutt.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Visst är den snygg :D

Så lite så!

2010-02-14 @ 14:25:04
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback