frääääääscht


Going on. Going hott. Going fräääscht. Going wild, wild, WILD!

Min dator är helt crazy. Lika crazy som femmilen är på TVn. Alla ramlar och vissa får inte på sig skidorna och jag vet inte vad. Måste vara jobbigt, haha! Själv sitter jag bara här och garvar, ser mer fram emot hockeyn som sagt.

Bytte ut Martins kalsonger till leopard trosor, ksss byxor och en tajt t-shirt.
Känner mig riktigt fräääsch efter en ordentlig dusch och ett ordentligt kläd byte efter helgen. Har ju princip gått runt i samma kläder när jag då hade kläder på mig. Hihi...

Annars mår jag prima. Har redan planerat ut min vecka på ett ungefär.
Sen om det blir vissa ändringar eller pålägg får vi se under veckan. Men förhoppningsvis blir det bara pålägg och inga ändringar. För jag måste verkligen gymma!
  • Måndag: Gym 12:00 - 14:00, Plugga 2 timmar matte c
  • Tisdag: Gym 12:00 - 14:00, Plugga 2 timmar matte c
  • Onsdag: Gym 10:00 - 12:00, Träffa Ayse, Fira Älskling, Kryssning 19:30
  • Tordag: Kryssning (hemma 18:15)
  • Fredag: Utgång?!
  • Lördag: Gym 12:00 - 14:00, Plugga 2 timmar matte c, Utgång?
  • Söndag: Dommarkurs hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Therese

så söt lilla duuu... lilla lilla lilla natalie !

2010-03-01 @ 13:30:24
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback