Härlig skolvecka


Hej älsklings schema!
Såhär ser min kommande skolvecka ut. Det kan inte bli mycket bättre tror jag. Är överlycklig och nu kommer jag verkligen ha tid att bli 100% frisk och plugga ikapp en del också.

*Eftersom jag är sjuk så får jag inte träna heller så all träning under veckan tas bort.
*Sen hade vi slut provet i fredags (först av alla). Detta ger oss 0 lektioner denna vecka. SMART!
*ESV1201 imorgon kommer bli inställd som vanligt! = Bild lektion med Bemo
*Projektarbetet saknar sal vilket innebär att man får plugga hemifrån. = ingen skola
*Torsdag är en studiedag.


Det ända jag kommer att ha är alltdå LPL1208 = Pedagogiskt ledarskap imorgon och sen matte c på tisdag morgon och sen avslutar jag med matte c igen på fredag eftermiddag kl 14:00 i en timme. Ser verkligen fram emot detta. Kommer inte att missa en lektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback