hej hej hallå!

Jag har egentligen massvis att skriva om men orkar inte uttrycka mig i ord.
Haft fullt upp med fotboll hela lovet nästan och på måndag börjar skolan igen..

Igår tillbringade jag hela dagen i Nybodahallen för att titta finaler.
Själv hade jag tre stycken faktiskt och dom gick riktigt bra! Började med P10 svår och sen gick jag över till F12 och avslutade med F13. Jag är nöjd med ST-cupen i år så jag vill bara tacka allt och alla!

Träffat många nya ansikten också. Vänner är alltid bra att ha!

Nu ska jag till skärholmen med mami och papi. PYS

Kommentarer
Postat av: DNKW

du vet när man går ner med musen för att titta på dina inlägg som du har skrivit kanske i förr i går... hur gör du så att din AIK-bakgrund inte går ner men bara din vita, där du har inlägg och menyn och vidare (a) ? (hoppas du fattar) :)

2010-01-07 @ 17:01:13
URL: http://damliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback