one, two aand three

Fotbollsträning kl 17:00 i Spånga hallen. Konstgräs inomhus.
Jag är hur taggad som helst. Ska möta upp Lucas i Älvsjö station kl 15:40.

Meeeen innan det så måste jag städa mitt rum. Jag vill inte!.. Det är såååå jobbigt. Det är ju liksom nu jag trivs här inne. Det är nu jag har koll på allt. Men ibland måste man lyda mamma. IBLAND!

Får väl sätta på The Voice på högsta och sätta igång. Annars missar jag tiden.

Blev ingen utgång för mig igår. Somnade direkt efter tacosen. Var hur död som helst.
Ikväll kanske det blir mer drag. Fast då får mina nya skor en riktigt dans i snön eftersom mina andra är på omklackning och jag har inte orkat åka och hämta dom i Zinken. Laaatmask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback