JAG HAR FÅTT ETT JOBB!

Idag fick jag det bekräftat. Eftersom jag inte hade hört någonting från XXL efter min arbetsintervju hos dom för en vecka sedan så tog jag saken i egna händer och ringde upp. Svaret jag fick var "vi vill att du ska jobba för oss, på deltid, på skoavdelningen". Det är en bra början så här precis efter studenten. Trodde att jag skulle vara arbetslös längre men tydligen inte. Ska skriva på papper så småning om och snart är det dags för verkligheten.

Blir först ett tre dagars läger och sen två veckor praktik i NORGE som börjar 27 juli. Jag är super taggad och just nu kan denna dag inte bli bättre. XXL HERE I COME!


Jag är en del av deras dream team!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback