Döööööööööd

Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar (8)...

Hade domar kurs idag. En sådan där som man måste ha varje år. Alltid lika jobbig att sitta där från 09:00 till 18:00 och verka intresserad. Eller visst är jag det, men man kan det mesta. Alltid samma grunder som de går igenom. Tror jag somnade 4-5 gånger.

Fick dock ingen sömn inatt. Martin och jag åkte runt på nattbuss safari ute i Väsby/Rotebro hur länge som helst bara för att slippa sitta och frysa vid samma busshållplats. Otroligt onödigt och jobbigt. Vi var väl hemma vid halv 4 och somnade en timme efter. Fett med sömn jag fick alltså. Skulle ju inte alls gå upp 07:30...

Blev ju som ni kanske förstod festande igår kväll. Började med 20 års firande av Pontus som sedan övergick till spårad fest precis vid Kinell. En lyckad kväll kan man väl kalla den. Rätt folk iaf!

Hur som helst så är jag grymt trött nu (som jag har vart hela dagen). Men jag har iaf fått mig ett par goda skratt idag tack vore Ayse och Lisette. Hahahhaha, ni är grymma tjejer! PAARTY!

Ikväll blir det sushi igen. Tog en sväng förbi där även igår på vägen hem till Martin.
I <3 suuuuushi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback