Fredag kväll

Ännu en fredag utan alkohol..
*JAG HAR NAMNSDAG IDAG!!!!!! Viktoria*

Har precis ätit middag med älsklingen och familjen. Blev tacos på en fin och solig dag som denna. Fast nu börjar det blir blött ute. Man kan inte gå någonstans utan att bli blöt om fötterna. Gummistövlar for the win!

Som alla min fredagar så slapp jag skolan idag också. Lycka mig, slipper gå dit och ändå får jag närvaro. Helt underbart.. Fast jag har ju mina special behandlingar ibland, höhö!
Istället för skola så blev det en tripp först till pojken för att fira en månad och sedan vidare till Skärholmens centrum för att kolla upp lite fakta om comviq osv. Köpte ingenting, jag lovar! Inte ens en tröja....

Ikväll blir det Snabba Cash med älskling i sängen och en påse chips. MUMS!


Bild från The Studio

Kommentarer
Postat av: Anonym

heregud va fin bild sjuuuuuuuukt vacker :O

2010-03-12 @ 22:17:31
Postat av: Ny läsare

Snygg bild på dig<33

2010-03-15 @ 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback