Huvudet sitter på plats igen..

Igår var jag så jävla bakis att jag inte orkade någonting.
Därför bloggar jag om allt idag stället. Nu när huvudet äntligen sitter på plats.


Vi kan börja med skivan i måndags...
Temat var "sticka ut för att sticka in" och man fick tolka det exakt som man ville. Einar kom dit med allt han kunde hitta hemma på sig medan jag bara kom dit med en nyköpt hatt. Sådan klass skillnad på temat var det verkligen. Han gick ALL IN medan jag tog det lugnt.

Middagen var inte så god men det var ändå alkoholen och dansandet jag väntade på så lite mat gjorde det inte sämre. Fick även ta en visa på bordet inför alla klasskamrater plus deras föräldrar.


Självklart blev jag utsedd till "klassens man" och gick stolt hem med den "medaljen" runt halsen. Kinell blev klassens fjortis, Robin blev klassens kebab och pojkvännen blev klassens oskyldiga. HAH!

Kl 22:00 var det insläpp för resten av packet. D.v.s för alla man har bjudit och sen släppte efterfesten lös. Lyckades trots allt sälja alla mina biljetter och bli super packad. Självklart ingick spyorna i det hela. Underbart....

Kvällen avslutades med bråk runt kl 02:00 och därav slutade dom sälja alkohol och kvällen såg ut att gå mot sitt slut. Även fast jag redan hade börjat med vatten runt 12. Åkte hem med min bebis till Skarpnäck och somnade direkt.


JAG ÄR NÖJD MED KVÄLLEN OCH TROR ALLA HADE SJUKT KUL! tack!

Dagen efter (igår) bestod av mycket fett, mys, en låååång dusch och Forest Gump.

(Dom små detaljerna från kvällen minns jag tyvärr inte. PUNKT SLUT!)

Kommentarer
Postat av: elin

hej, pga flytt har jag rensat garderoben till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg, tack.

2010-04-01 @ 22:34:43
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback