S L I T E N

Kryssningen var grym. Alla var fulla och glada.
Jag hade ingen koll på mig själv = inga bilder typ... haha!


Kinell, Martin och Pontus


Jag och Kinell med Pontus coola Absolut vodka slips!

Dessa var de ända bilderna som fanns på kameran. Två stycken bara och båda är tagna innan allt började. Kanske tur det men ändå. Trist! Vi hade iaf super kul och jag fick träffa massvis med gamla vänner som jag inte brukar träffa. Underbart kul att träffa er sötnosar.
Självklart så fanns allt som brukar finns med på en kryssning med. Folk man inte ville träffa, folk som spyr och folk som däckar innan festen är slut. Hahaha! Just love it.

Självklart så är man sliten men det är de värt. Får iaf mysa med älskling senare ikväll.
Nu måste jag plugga fotboll och städa rummet innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback