Första november

Tiden går så himla fort att jag knappt hinner räkna dagarna.

Livet rullar på precis som vanligt och dagarna är lika långtråkiga som vanligt. På jobbfronten går det inte så himla bra men nu när jag har en JobbCoach så tror jag att hon kommer hjälpa mig på rätt spår och så småningom har jag ett fast jobb. Precis som vilken annan svenne som helst.

Thailand i Februari ser inte så ljust ut just nu
, men man kan ju alltid hoppas. Men istället så kan vi roa oss med varsitt gymkort som ska inskaffas tidigast idag och senast denna vecka. Nu ska vi skippa allt skit och bygga lite muskler och bränna mycket fett.

Jag har ju redan ett gymkort men Lucas har aldrig tid med mig så nu ska jag skaffa ett nytt med min älskling. Då har vi något att göra om kvällarna istället för att ligga och mysa framför TVn. Ett mycket smart drag. Tror att vi ska ta Stockholms Stad denna gång. Så får man bada också. Men något jag verkligen ser fram emot är gruppträningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback