Hoppsan!


Nelly Shoes 370kr. BILLIGT!

Dessa snyggingar kommer snart att ramla ner i min brevlåda. Mamma kommer inte att bli glad men det kommer jag! Har suttit i några timmar nu och velat fram och tillbaka. Till slut så hämtade jag andan och tryckte på "beställ" knappen.

Dom gråa blev det till sist. Ville egentligen ha dom svarta men de var självklart redan slut i min storlek. Men har hört att dessa ska vara mycket mörkare än vad det är på bilden. Hoppas på det bästa. Får se om jag kan gå i dom till att börja med. Lång blir jag iaf! haha!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Snygga skor.

2010-10-15 @ 21:40:35
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback