Pengar, pengar, pengar..

Löning idag. Alltid lika härligt med lite pengar på kontot. Om jag ska vara ärlig så har jag bara fått ca tusen kronor idag men resten kommer imorgon. Om jag ska vara ärlig en gång till så har jag ingen aning om vart dom pengarna kommer ifrån heller.. haha!

Men samtidigt som pengar rullar in så rullar en del ut på samma gång. Räkningar hit och räkningar dit. Har betalat av mina skor från Nelly.com nu och en till del av min dator som låg på ca 2 600 kr. På Torsdag ryker 3 000 till för min telefonräkning och gymkortet. Härliga pengar det....

Även fast det låter negativt just nu så tror jag att jag kommer hamna på en rätt så trevlig summa ändå. Får helt enkelt vänta och se i slutet av veckan om jag över lever helgens planer eller inte.

Kommentarer
Postat av: LISA

SVAR: Vilken tur! :D

2010-10-25 @ 18:26:18
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback