I know there's sunshine behind that rain

Tretton dagar efter jul. Pff, vilket jävla skämt. Tydligen ska man vänta tills tjugo dagar efter jul innan man gör sig av med allt som har med julen att göra och strax efter det är det dags för påsken. Jag skulle inte banga på att redan slänga ut det idag, men mamma säger nej.

Idag "firar" vi med god mat. Kött står på menyn med gooood potatis och sås till. Mums!

Medan vi väntar på maten så sitter älsklingen och spelar Fifa11. Vi skulle aldrig ha krigat på Media Markt efter PS3 samt spel och guitar hero. I efterhand ångrar jag mig verkligen. En mer beroende pojkvän får man leta efter. PUCKO! Fast jag får väl skylla mig själv...

Själv sitter jag och försöker förstå någonting av Zumban. Fattar noll just nu...
Jag återkommer till den senare idag/ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback