Äntligen tillbaka till Stockholm

Landet söööööööööööööög och jag har tvingats att vara där och ha tråkigt för mig själv. Men nu är jag äntligen tillbaka och njuter verkligen av det. Nu blir det David hela helgen ända tills jag åker iväg igen. Men denna gång är det till Bulgarien och då kommer jag absolut inte gnälla eller vilja komma hem på ett tag.



Idag så var jag uppe med tuppen, eftersom pappa skulle dömma match och jag ville komma hem så fort som möjligt! Vi var hemma här, innanför vår dörr ungeför kvart över 9 vilket är mycket tidigt för lilla mig.
Precis när vi kom hem så hoppade jag iväg på min cykel och cyklade bort till Mcdonalds för att lämna min shorta som jag glömde och för att köpa lite frukost.
Efter det så cyklade jag hem till David, drog upp honom ifrån sängen och sen cyklade vi hem. Sen har det vart full fart på oss båda. Jag hade lovat mamma att jag skulle städa lägenheten efter våra smutsiga och håriga katter innan hon kommer hem och att packa upp mina saker för att sedan packa ner dom i en annan, lite mindre väska som jag sedan ska ha med mig till flygplatsen osv...
Städningen var riktigt jobbit, det var verkligen katt hår överallt, disk och bara anmält äckligt. Men när man är två går det snabbare, även om David inte hjälpte till så mycket. Men vad kan man förvänta sig av en pojke!?

image364


Men nu är lägenheten helt ren och luktar gott, så det är ju bara att gratta sig själv (och david) till ett mycket bra jobb!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kommer väl familjen hem och david tillbaka. PUUUUUUUUUUS

Kommentarer
Postat av: mamsen

Bra jobbat!!!!
Puss

2007-08-05 @ 11:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback