Hemma ifrån Bulgarien

HEJJA SVERIGE säger jag bara!
Bulgarien är ett ställe som man absolut inte ska åka med familjen till. Man ska bara åka in till Sunny Beach med massvis med kompisar och bara festa hela dagarna så skulle det verkligen ha vart en lyckad semester.
Men jag gjorde ett stoort misstag. Jag åkte dit med familjen och bodde utanför stan så man var tvungen att ta taxi överallt...
Men resan blev bara värre när Wilma, Hanna och mamma blev sjuka och började spy och skit... Men som tuur var så träffade jag Marcus som jag kunde umgås och prata med istället för att fastna med familjen! :S

Men nu är jag äntligen hemma och kom just hem ifrån första skol dagen på Fyshuset. Folket verkade trevligt och nu så har skiten börjat igen. Bara att kämpa på...

(bilder kommer sen när jag har tid! och lust)

Kommentarer
Postat av: Malin

jag håller med dig!, där ska man paaarta ;), synd som fan att vi inte var där samtidigt! <3

2007-08-15 @ 15:30:56
Postat av: Jessica

Jag har ockås nyligen kommit hem från bulgarien. fast jag var med familjen i Albena. Det är ett litet mer familjeställe så passade oss perfekt. Dit borde ni åkt istället. Mycket mysigare har jag hört. Sunny beach ska jag ta med kompisar när jag blir äldre ;)

2007-08-19 @ 14:44:15
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback