I natt så smäller det!

Sista dagen innan jag drar iväg till sköna Bulgarien. Fyfan vad jag har längtat och nu är det äntligen dags. Väskan är helt tom och nu gäller det bara att packa smart och enkelt och absolut INTE glömma någonting innan matchen börjar. Ja, som tur i oturen så har AIK match kvällen innan jag ska åka vilket inte var en sådan smart ide. Kommer absolut att sova på flyget eftersom jag knappt kommer att få sova i natt.

Men match börjar 19:00 och det är ett måste att se AIK spöa BP. Jag tror absolut på en vinst.
 Jag brukar ju aldrig gå dit med flickor, men idag så ska jag gå med Julia. En gammal fotbolls kompis till mig som jag inte har träffat på grymt länge.

Men nu har jag inte tid att skriva mer, har en hel väska som ska vara packa innan halv 6 och en pojkvän som jag måste säga adjö till på ett låångt sätt. Just nu är han faktist och klipper sig, vilket är MYKCET ovanligt..
VÄSKAN VÄNTAR PÅ ATT BLI PACKAT OCH HUNDEN PÅ ATT GÅ UTTT! Så jag ska försöka att hitta någon dator och kanske skriva ett eller två inlägg.

PUSS OCH KRAM PÅ ER OCH HA DET KUL I TRÅKIGA SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback