'den 18 december 2007'

"kär i kärleken" - FUCK THAT!
Det finns inget som heter det och det kommer aldrig att finnas. Dom som säger att dom är kära i kärleken är bara desperata efter någon eller nått. Fan skaffa dig ett KK istället!

Jag har upptäckt att jag har ett stort problem när det gäller att bli kär eller skaffa en pojkvän. Jag tror inte att jag är den typen som ska ha en pojkvän. Jag sabbar bara allt med mina känslor som först finns där i början och sen försvinner när jag väl har fått killen på fall. Jag gillar bara jakten. Det var nog därför jag och David passade så bra, eftersom jag fick verkligen kämpa för att han skulle bli min. Tror att det är de jag är ute efter. Helt sjukt ..

Har blivit slapp nu i skolan igen. Tur att det bara är en dag kvar i skolan innan lovet. Jag orkar verkligen inte mer skola just nu. De har verkligen tagit kol på mig. JAG BEHÖVER LOV!
Onödogt att vi ska vara lediga imorgon men har skolaavslutning igen på torsdag. Grymt jobbigt bara! + att det är julmiddag i arenan. mys..

6 dagar kvar till julafton nu. Längtar verkligen efter en riktig jul med klappar, knäck, mormor & morfar och snö. Fast snö lär jag ju inte få, synd det.. Julen här i Sverige lär ju aldrig bli sig lik igen. JÄVLAR!

- men nu har mitt ben somnat och Eddie vill leka. PUSSY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback