En fika med Madeleine

Idag så har jag träffat min kära vän Madeleine över en fika på Götgatan. Gud så mysigt och mycket saker vi hade och prata om. Och som alltid när vi pratar om minnen så kommer Holland upp. Hollands resan var verkligen någonting speciellt som vi vill göra om. Då menar jag verkligen bara VI! Inga andra cpbarn som dom som var med eller lärare som ska säga till oss vad vi inte får göra osv.. USCH! Så vi tror att vi verkligen ska göra om resan och liksom uppleva gammla minnen med b.la Oscar, Simon och Michel. Jag saknar er faktist på ett eller annat sätt!
Hur som helst så blir det på något lov under nästa år, kanske påsklovet eller sommarlovet. Jag hoppas verkligen att det slår in, eftersom vi har ju pratat om det förut men har aldrig riktigt orkat ta itur med det. Tråkigt nog ...
Det kändes verkligen på nått sätt som om jag behövde träffa dig och prata ut om min liv eftersom jag inte har gjort det med någon annan. Men nu har jag äntligen fått ut allt och det känns skönt!

Men nu måste jag tyvärr återgå till mitt kära pluggande .. Men imorgon så är det Fredag och så blir det mys med Marcus igen! PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback