Godfuckingjul

Imorgon så smället det, Julafton som vi alla har väntat på så jävla länga nu. Jag vet att man inte ska bryr sig om alla julklappar som man får utan bara om kärleken till familjen osv. Men vafan! Jag vill ha julklappar, jag är behövande! LÅT MIG! :) Jag kommer visa kärlek till familjen också. Men det tar man ju sen ;) hahaa ^^
Min julafton kommer att börja med att jag vaknar ganska tidigt, troligtvis tidigare än vanligt. Då när jag kommer ut i vardagsrummet så sitter säkert hela familjen där och väntar på mig så att dom äntligen får öppna ett paket. (så som vi alltid gör varje morgon). Sen så är det slut med paket, då får vi vänta tills att vi har kommit till mormor och morfar. För det är alltid där vi firar våran jul.
Sen blir det väl Kalle Anka, mat och julklappsöppning. Sedan brukar vi få njuta lite av våra klappar innan det är dags för spel eller nått liknande. Åh, vad jag längtar!

Men nu har jag inte tid med så mycket dator längre. Måste slå in mina julklappar osv. Men GODFUCKINGJUL PÅ DIG!

image506

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh,vad mysigt det låter!
Ha en bra jul! :)

2007-12-23 @ 18:01:11
Postat av: S

god jul älskling!

2007-12-23 @ 20:59:07
URL: http://enchantings.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback