HAPPY FACE

Idag är jag mycket glad. Nästan helt extremt glad. Detta kan vara en början på ett nytt och fantastiskt liv. Fick ett samtal idag ifrån ett Café. Dom ville att jag skulle provjobba hos dom imorgon, och självklart så ställer jag upp. Nu för en gångsskull så kan min ekonomi stiga igen och jag kan börja shoppaloss som förr. WOHOOOOOO! Blir helt vild bara av tanken.

Sorry att jag inte hann skriva igår. Men jag var med Callefinken HEEELA DAGEN igår. Åh han är så mysig (A). Egentligen så skulle vi ha gått på bio och sätt Saw4. Men han hade inte sätt tvåan eller trean så då var det ingen idé.. Istället så åkte vi hem till honom i Värmdö och hyrde en jäävla massa filmer och kolla på. Haha, jag tror jag pallade med 3 och en halv innan jag somnade, HAHA ^^.

Aja men ikväll så kommer mormor, morfar och Tobias på middag. Alltid kul med gäster ..

Btw så är Tor tillbaka hemma igen. Jag har verkligen saknat dig älskling! Hoppas att vi ses snaaaart! (8) <3

image475

Kommentarer
Postat av: Louise

Visst är det kul när man får ett nytt jobb och vet att man får en liten inkomst nästa månad.
Ha de!
Kram Louise

2007-12-01 @ 16:03:10
URL: http://louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback