Helgen som har varit..

Denna helg har vart lite speciell av sig. Jag kan inte riktigt berätta påvilket sätt men liksom den känns bara lite speciell. Kanske för att det börjar allt mer närma sig julafton och framför allt ett nytt år, 2008. Jag hoppas verkligen på att 2008 har mycket mer att ge än 2007. Detta år så började jag ju med en pojkvän, gammla vänner och fortf. gammla Västberga. Men i år så är det en början utan David eller någonting annat. ALLT BÖRJAR PÅ NYTT! Har ju nu också masvis med nya vänner och en ny helt okej skola.
Men nu återgår vi till helgen och tråkiga 2007..

Fredag;
Började med träning. Faktist en helt okej träning, även fast jag inte var så jävla taggad .. Efter det så var det bara att vänta i ca 3-4 timmar tills man hade två st omprov pch göra. Geografi och Samhällskunskap. Men istället för att plugga heeela tiden så blev det kanske ett och ett annat spel för mig och Vicky. Men proven gick iaf bra och jag hoppas på minst G, haha ^^
Sen efter skolan så skulle jag jobba till ca 7 innan jag skulle bli upphämtad av lilla söta Marcus. Vi gick omkring i stan ett bra tag innan vi hittade ett bra ställe för mig att äta på, eftersom jag inte äter så mycket(A).. Vi stannade någonstans nära hans skola och det blev Lasagne för min del. Mycket gott!
Fredagen slutade väl upp hemma hos Marcus i Täby framför tv med en och en annan Beck film att titta på. Somnade väl mitt under Flickan i jordkällaren runt kl. 01:30.

Lördag;
Vaknade som sagt upp bredvid Marcus runt kl: 11:53. Alldeles för tidigt för min del! Men men, kom ju inte upp ur sängen fråns fram åt 15:00 så det var ändå helt okej. Han följde med mig en bit på vägen eftersom han skulle in till stan och träffa några kompiar. Men istället för att åka hem så råkade jag bara ringa Marren och fick veta att hon också kanske har fått jobb på samma ställe som jag. Så då var det ju bara ett måste att ta en sväng förbi där och hälsa på min söta lilla flicka. Kom väl dit vid 16:40, lagom att sitta kvar och ta en varmchoklad och vänta på att Marren slutade vid 17:00. Sen så tog vi tunnelbanan tillsammans hem och bestämde att vi skulle höra av oss när vi hade käkat mat osv.
Runt kl 20:00 så bar det så ut för våran del. Träffades i fruängen med alla andra söta så pojker som Daniel Nobel, Jacob, Christer, Stefan, Simon(?) och Anthon. Vi skulle på någon fest hemma hos Oskar i Fruängen.
Vi kom väl dit runt 21:30 om inte senare och då började allt kul. Men sen så blev vi typ utslängda eller nått sånt. Men det var okej för festen slutade ju inte, istället så drog alla till Västertorps centrum för att hänga.. Inte så vidare kul.. Men men, min fru och Elias kom förbi vilket var ganska kul. Har inte sätt dom båda på ett tag så.
Kvällen slutade runt 00:30 då mamma mötte mig efter sin promenad med Eddie och innan jag gick och la mig så tog jag några nybackade pepparkakor och ett glas juice.

Söndag;
Idag. Vaknade runt kl 13:30 - 14:00, har fortf. inte käkat någon frukost. Kanske är dags för det tror jag. Min mage börjar gnälla.. Men när jag vaknade så var jag tvungen att städa mitt rum. Det såg förjävligt ut kan jag säga! Tog kanske 2 timmar innan jag blev klar. (blev klar nu) Hah det som kanske tog tid var att jag kollade på Vänner under tiden så ja .. Just nu så sitter jag här i en stooor CK tröja och rosa hotpants och väntar på mat, fast jag själv vet att den aldrig kommer att komma :(
Kanske dags att röra på sig, även som jag sitter hur skönt som helst.

PUSS PÅ DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback