Inte haft tid för skrivande..

Precis som rubriken säger så har jag haft annat för mig än att sitta vid datorn och skriva om allt eller inget. Men nu har jag en liten lucka för att skriva lite i bloggen om det som har hänt.
I korta drag så har jag vart inne på mellandagsrean i stan varje dag och varje timme känns det som. Har dock bara hittat saker som jag verkligen behöver och absolut inget onödigt, vilket jag är mycket, mycket stolt över. Jag har dock inte köpt upp alla mina pengar som jag alltid brukar göra. Det borde jag fan få ett pris för!
  • En deodorant (BEHÖVDES!)
  • Ett par nya Fornaria jeans. (Trött på att alla mina jeans har hål mellan benen..)
  • Nya sexiga trosor (Behövde nya och fräscha)
  • En efterlängtad Fjällräven jacka (Har velat ha den ganska länge, men jag trodde att den var slut för i år, i storleken xxs. Men mamma lyckades hitta en i solna trots allt.)
  • En Björn Borg BH (ingen kommentar (A))
  • Associarer och smink (Alltid en självklarhet)
  • Saknar nu bara ett par nya mjukisbyxer och kanske en och en annan tröja som jag är i ganska stort behov av. Men jag behöver nu bara orken att åka in och leta efter det..


Igår så var den efterlängtade trion tillbaka igen. Tillbaka efter allt julfirande lite här och där. Nya, fräscha och glada som alltid. Dagen började med att Robin och Kinell kom hem till mig vid ett tiden och vi pratade om hur alla hade haft det osv osv .. Sen så bar det som vanligt in till stan för en liten snabb men ändå klok shopping runda. Som vanligt så var det bara jag som hittade någonting jag ville ha. Men men, ni får skylla er själva.
När shopping rundan var klar så blev vi hungriga och tänka satta oss i lugn och ro på en tacobar någonstans i staden för att äta oss mätta och ta det enbart chill. Men alla jävla tacobars i hela jävla stan var proppfulla av människor. VI FICK PANIK och blev lite smått osams som vanligt. Men efter att ha lugnat ner oss och tänkt efter så blev det tillslut donken i liljeholmen eftersom jag ändå skulle möta Simon och Christian en snabbis.
När allt då var klart, alla var mätta och belåtna så var det plötsligt bestämt att vi skulle åka ut till Rosersberg för att spela fotbolls med Robins halva familj + vänner.
"Fotbolls-kvällen" blev riktigt lyckad och det var riktigt kul, borde verkligen göras om någon annan gång tycker jag! Efter en svettig kväll så hämtade Kinells mamma oss och vi fick åka hem och duscha och grejer. Kvällen slutade väl kl 05:00. Då vi hade legat och pratat om allt och alla hela kvällen + tittat på Saw 4. Den var faktist lika bra som alla andra. Men jag tycker fortf. Saw 2 är lite bättre.

Men nu har jag inte tid längre. Måste springa lite ärenden till mamsen och sen så ska jag ställa mig och steka pannkakor. PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: anna

hej!
storlek xxs?? hur liten är du som 26åring igentligen?

2007-12-28 @ 18:16:51
URL: http://ekonomisktsinne.blogspot.com
Postat av: Stina

Det är kul att fynda på reorna ^^

2007-12-29 @ 03:27:07
URL: http://tillsammans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback