jag ångrar allt

Det finns minnen som man absolut inte vill minnas och så finns det minnen som finns där för hela livet. Jag har gjort många både stora och små misstag i mitt liv. Jag är snart 17år och du kommer alltid att finnas där även om jag blir äldre med åren och du bara vill glömma bort mig.
Jag vet att det jag gjorde emot dig inte alls var snällt. Men ibland så måste man förlåta. Du har säkert redan glömt bort mig, för det var ju det du sa att du vill och skulle göra. Men jag vill bara att du ska veta att folk GÖR MISSTAG. Även jag, Natalie som alltid kommer att finnas här för dig. Som en vän. Kunde ha funnits som en flickvän men jag valde att inte göra det av någon dum anledning och nu står jag har utan någonting som har med dig att göra. Snälla förlåt mig för det jag gjorde. Jag vill att du ska kunna lita på mig och vara med kompis.

Du kommer alltid att finnas där.. / FÖRLÅT FÖR ALLT

image504
dalarö 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback