Juldagen

Så, nu var julafton över .. Alla klappar är öppnade och alla är väl förhoppningsvis nöjda och glada över det dom har fått. Mina systrar kan ju iaf. inte neka till att dom är nöjda eller har fått för lite saker. Fan hela julafton bestod bara av att dom skulle slita upp sina "stora" paket. Paketen innehöll självklart massvis med onödiga leksaker som dom inte ens behöver eller kommer ha plats för i deras rum. Men men .. Deras problem, inte mitt.
Själv så är jag nöjd med mina klappar och stämningen. Men jag fick nästan panik igår. Mitt årskort som jag bara måste ha i julklapp kom aldrig.. Till slut så fick jag det näst sista paketet som såg ut som en stor och fet smällkaramel. Och självklart så var det ifrån 'mamma, pappa och Tobias'. Då var det bara att slita upp det och förvänta sig det värsta; att det inte var mitt årskort. Men alla överlevde och jag fick mitt lilla söta årskort. WOHO!
  • AIK bäddsätt
  • Kalender för 2008 med snygga fotbolls pojkar på
  • En halsduk, så jag inte ska ta mammas
  • Counter Strike (som inte funkar..)
  • Pengar
  • En digitalkamera
  • Parfym
  • Choklad
  • Presentkort på H&M
  • Årskort på Norra nedre
Där har du det JAG fick i julklapp. Visst ska jag vara nöjd. Allt som jag hade önskat mig fanns med. Nu är det bara för mig att sälja min Canada Goose jacka så jag får ännu mer pengar. Sen så är jag helt nöjd.
- Vad fick du i julklapp du och är du nöjd?

PUSS PÅ DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback