LUCIA

Egentligen så har jag inte tid att skriva blogg ens. Inte ens att titta på tv eller nått annat kul .. Men som tur är så måste jag arbeta på datorn så den kan ingen ta ifrån mig. Mohaha(6) Inte för att jag får så mycket gjort, men iaf(A).
Nej men jag har verkligen en lång lista som jag måste plugga på. Helt plötsligt så blev skolan jobbig och allt blev för mycket på för lite tid..
  • Historia prov på tisdag
  • "Uppdrag spaning" kvart den 20/12
  • Novell skrivande om antiken klart 10-11/1
  • Bokanalys klart vecka 7
  • Hemtentan (som jag äntligen gjort HELT klart!)
  • en JÄVLA massa bgm frågor som ska vara klart på måndag!
image490

Idag så fick vi gröt i skolan. MUMS!
Jag var även och hälsade på min gamla skola och alla söta små pojkar i 9an. Haha snart är ni också lika stora som jag(A). Då menar jag INTE längden! Aja men det var trevligt att se er igen under skoltid. Saknar er alla ;)
Skolan hade då inte förändrats nått, haha alltid lika ful..
Men jag var inte där bara för att vara där, utan jag hade fått ett uppdrag av mamma min. Skulle hjälpa hanna innan Lucian osv. Tvåorna skulle gå med 9orna i Lucia tåget. Såg ganska kul ut.

MEN NU MÅSTE JAG VERKLIGEN SÄTTA IGÅNG OCH PLUGGA IGEN! wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback