Namnsdag idag (:

Du har väl inte glömt och gratta mig på min egna namnsdag hoppas jag!? För då blir jag ledsen.. Fast jag har ju två namnsdagar som typ nästan alla andra. För namn (Natalie) och mellan namn (Viktoria). Fast den 12 mars så flaggar dom ju också (A) och det säger väl allt. haha ^^

Aja men det är många av både släckt och vänner som har ringt och grattis mig, som alltid. Haha alltid lika kul att bli grattat även fast man inte får några paket:( Men istället så kom Robin och Kinell över med Tårta till mig, en grön prinsess tårsta. Fast en rosa hade ju vart mycket godare, men det fanns tydligen inte :( Dumma affär..
Aja men Kinell skulle tydligen iväg och göra lite saker med sin pappa så det blev jag och Robin och fick fira. Men eftersom jag hade en ny film att titta på så blev det 'Good Luck Chuck' och tårta med hela min familj. Filmen i säj var dock inte så bra som förväntat, alldelses för mycket knullade osv. Men ändå helt okej och titta på.

image534
Men nu ska jag vidare och göra annat. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback