Dags för sängen ..

Sakta men säkert så gliiiider jag mot sängen. Men eftersom jag har en bärar data så kommer det bli ganska svårt att slita sig ifrån den. Men jag måste tyvärr. Tyvärr så är det skolplikt i det här JÄVLA landet så ag måste upp kl halv 7 för att hinna till skolan som börjar kl 08:10 med en timma matte!!! :S Liksom, vill dom ta dö på mig eller?://

Juuustee! Nu är även biljetterna klara för Club Glamour den 28 februari! :)) Fan va kul det ska blii. Dra dit du med vettja! Festen är mellan 21:00 till 03:00 här i sthlm! BARA ATT DYKA UPP DÄR ;) Ring eller nått, fan vet jag (A) HAHA (så kul det ska bli med alla damernaaa(8))

Aja men som sagt så skulle jag dra mig bort så ville bara säger hej och godnatt, sussa sött ;D
FUCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback