En liten berättelse ..

Hejhej, och välkommna till mitt FÖRSTA INLÄGG och speciellt till min nya blogg!
Och eftersom det här är mit första inlägg så kanske jag ska börja med att berätta lite om mig själv. Eller vad säger du? Aja men jag vet inte riktigt vart jag ska börjar någonstans men ett namn kanske är en bra början?
Ah, jag heter Natalie Viktoria Jannerstad Rönnerstedt. Ett ganska långt namn men som sagt. det är unikt! :) Jag är en mycket social person som bara äälskar att umgås med mina nära och kära. NI betyder mycket!
 Mitt liv består mest av att träna, umgås med vännerna, David och plugg ibland.
David är min pojvän, och vi har vart tillsammans i ett år och några dagar nu och vi är så lyckliga med varandra.
Så, du vet du lite kort om mig och hoppas du får en bra forsättning på dagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

RAND0O0o0o0O0O0oO0o00Oo0OM

2007-01-17 @ 17:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback