Våran ettårsdag

Ettårsdag / Från elfte januari nollsex till elfte januari nollsju  ! ..
David Axel Lindblad hjärta Natalie Viktoria Jannerstad Rönnerstedt, så ska det vara i några år till tycker jag. Eller vad tycker du älskling? Att leva med dig vid min sida är som att leva som en riktig prinsessa! Du är så underbar att man bara vill äta upp dig. Haha :D
Du är min egna lilla honungsbjörn som jag absolut inte skulle kunna leva utan en enda sekund. Jag vet att du vet hur mycket jag älskar dig så kärlek har du och jag gott om.

Våran ettårsdag var helt underbar, även fast den inte blev som vi hade tänkt oss, hehe. Men jag vet att du ska gottgöra det sen. För det gör du alltid när du misslyckas. Och det är det som är så jävla speciellt med dig. ATT DU FIXAR TILL ATT DU MISSLYCKATS MED! Men det är inte ofta du misslyckas älskling, för du är för perfekt för sånt. Men nu är det du och jag, och så ska det vara. Lääääänge till! Du betyder mycket mer än någon annan för mig, babe. Kom ihåg det!
- Jag älskar dig MEST!  / DIN EGNA NATALIE <33

171631-2

Kommentarer
Postat av: Anonym

SOET PÅKE

2007-01-17 @ 17:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback