Chill dag

Juste nu så sitter jag och tittar på finalen i tennis, medans jag städar mitt rum och så. Vet inte vad som har flygit i mig, men tennis är helt okej! Det är ganska spännande just nu. Står 6-5 i första set eller vad det nu heter.

Idag så är det verkligen en chill dag för lilla mig. Jag och david sov länge idag och nu så sitter jag här och tar det lite lungt. Mamma och alla andra har åkt till landet nu och pappa kommer hem ikväll. Veckan som kommer nu så kommer det bara att vara jag och pappa här hemma. Ganska mysigt att slippa alla små skit ungar ett tag.
Men på fredag så hoppas jag på att få med mig David ner till landet så jag och pappa tar bilen ner. Veckorna eller dagarna som är kvar nu tills att vi åker till Bulgarien så är det bara att jobba för mig, så att jag tjänar ihop lite egna pengar. Så hoppas att jag fårr ett par tusen sen i slutet av augusti.

Men nu måste jag forsätta att titta klart på tennisen! BYEBYE

image313

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du är också en skitunge som kan vara skön att vara utan, så det så.

2007-07-10 @ 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback