Har inte riktigt tid med bloggen

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har inte tid för dator såhär på sommaren! Men helgen har vart helt fel fri, även om vädret var lite sisådär.. Men man kan ju fortf. ha kul för det! Det var mysigt att vara på landet den här helgen, eftersom det fans någongong att göra för en gångskull. Kanske berodde lite på att David var med, men ändå (A). Men mysigt var det och nu så åkte jag, David och pappa tillbaka till Stockholm för att jag och pappa ska jobba. Men sen åker pappa ner till dom oigen på onsdag och jag ska bo i Älvsjö ett tag. Tro att det är ända tills den 26/7 sen så åker jag också ner och stannar till helgen innan vi drar ner till Bulgarien! FAN VA JAG LÄNGTAR!!!!! Nu är det inte alls långt kvar. Kanske dags att börja jobba på solbrännan, så att man har en grund åtminstone.

Men idag så skiner solen iaf så jag och David ska dra iväg ut och sola efter att jag har jobbat klart!
Föresten så har kag sagt upp mig, så efter månaden är slut så är jag Arbetslös.... SYYYYYYYYND! Men om någon har något jobb att erbjuda så är det bara att höra av dig!

Nu drar jag och duschar! PUUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte rekomendera att åka ner till Bulgarigen nu, du vet väll vad som hänt?

2007-07-19 @ 12:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback