Ipoden funkar äntligen!

YEEEES, har äntligen fixat så att min ipod funkar så nu är den full med musik inför resan! Fick även ominstallera datorn för att den skulle funka och mina USB portar, men nu funkar allt och jag är lycklig! Är stolt över att jag kunde fixa tillbaka alla program som jag hade utan hjälp. Okej jag erkänner att Dennis hjälpte mig med internet koppling, men inget annat!
Nu har jag bara photoshop att fixa, och medans jag laddar ner det så kan jag lika gärna ladda ner den nya versionen CS3. Hoppas jag förstår nått av den bara (A).

Ikväll så ska jag grilla med mormor och morfar, det ska bli mysigt!
Jag har även fixat nästan allt till resan nu på min lilla lista, titta och se själv;
  • Ny bikini, eftersom min mamma missfärgade min andra.. [ x ]
  • Ett par snygga solglassögon [ x ]
  • Några snygga jeans shorts som är lagom korta [ x ]
  • Nya och hela strumpor [ - ]
  • Fixat min ipod med musik och o.s.v [ x ]
  • Köpa miljoner batterier till kameran [ / ]
  • Hitta någon fin och rolig handuk att sola på [ - ]
  • Försöka att bli grund brun så jag inte bränner mig första dagen  [ / ]
  • Färga håret sommar blond och klippa till luggen [ / ]
  • Försöka att spara på mina pengar [ x ]
image323

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback