Plocka vinbääääär (8)

Det är en av veckans bästa dagar och solen skiner och jag plockar vinbär. Det kan ju inte bli bättre! Inte bara att jag plockar vinbär och äter dom utan har även hela munnen full med hallon som är dom bästa någonsin. Jag är så lycklig att jag har en sådan snäll mormor som planterar hallon och vinbärs buskar så man kan äta upp dom. JIPPII!
 Men nu har jag inte tid att betätta om det mera, ska åka hem och mata mina små katter. PUSSILIPUSS

OCH JAG ÄR GRYMT AVIS PÅ ATT MIN FAMILJ FÅ ÅKA PÅ MARIEFREDS RIDDARSPEL ELLER VAD DET NU HETTE. JAG VILL OCKSÅ TITTA PÅ RIDDAR SAKER OCH ÄTA GOTT I SOLEN, MEN DISSA PÅ NI BARA.... !!


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

spana gärna in min nya blogg och lämna en kommentar!

2007-07-20 @ 21:55:32
URL: http://maddelue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback