Rummet är äntligen klart!

Yes, tro det eller ej men mitt nya rum på landet har äntligen fått riktiga väggar och riktigt golv. Så nu är det äntligen också ett riktigt rum som man kan trivas i. Vilket jag verkligen gör, även om det blev lite mindre än vad jag hade väntat mig.
Tyvärr så har jag glömt min kamera hemma så kan inte ta några bilder på rummet och visa er. Men jag kan försöka förklara hur det ser ut med ord och får hoppas på att det går och förstå. Väggarna är gjorde av vita rundade träplankor och taket är vitt. Rummet är som en rektangel och det som fanns i rummet förut står på samma plats som innan.
Den tråkiga nyheten med rummet är att stången som gick längs med taket är borta. Nu har jag ingenstans att hänga mina kläder. Får försöka att hitta några fina krokar att sätta upp!


Idag så har jag vart på en liten upptäcksfärd och på några små uppdrag jag fick av min snälla och söta mamma. Jag och Jim har vart inne i den lilla staden Eskilstuna och kollat runt på affärer och jag har försökt att lära mig staden så jag vet på ett ungefär vart vissa affärer ligger. Senare när vi blev lite små hungriga så drog vi oss till det "stora" köpcentrumet på cafe uppdrag. Det var även då jag lurade i Jim att köpa ett par dyra men snygga jeans så att han hänger med i modet i år! GRATTIS TILL JIM!
När vi väl hade hittat ett lite cafe att stanna vid så blev jag bjuden på den godaste äppelpajen men den äckligaste varma chokladen någonsin. Usch, fy och blä så äcklig den var. Det smackade bara stark och gammal kakao jag ville ju ha den där smaken av varm mjölk blandad med O'boy. Men det kanske man ara hittar hemma, vad vet jag...

Men nu sitter jag här mätt och belåten med en normal godispåse på min vänstra sida, datorn i knät och en stor oupp packad väska vid höger sida om mig. Så det kan vara betyda att det är dags för lilla Natalie att börja packa upp och lägga ner i lådorna så jag får lite koll på mina kläder!

image332


Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback