Tuna Park

image337
Idag så var familjen Jannerstad Rönnerstedt inne i staden Eskilstuna och även borta vid Tuna park och shoppade runt lite på glass, batterier, klädhängare och lite andra saker. Tuna park kan man förklara som stockholms Galleria fast med andra affärer och lite mer fyrkantigt.
 Men dagen började nästan som vanligt. Med lite bråk om vem som skulle få gå på toaletten först eftersom både jag och mamma skulle duscha och pappa skulle bara på toaletten och sitta där i en halv timma. Men mamma vann och jag fick komma efter så jag slipper pappas äckliga lukt.

Visst var vi i många affärer men inte i någon så hade dom det jag letade efter, klädhängade till mitt rum så jag kan hänga upp mina tubtoppar och jackor. Förut hade jag ju en stång men den är nu borta, vilket inte alls är kul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback