Äntligen hemma igen ...

Måndag och nu är jag äntligen hemma ifrån det tråkiga landet. Känns verkligen skönt även om man måste packa upp alltid nu utan att bara slänga ut det ur väskorna och sen skita i det. Det är ganska typiskt mig att göra..
Denna vecka är ganska upptagen med att bara träffa gamla kompisar som man abolsut inte ser varje dag. Som t.ex gamla kollo kompisar eller pojkvänner haha (A). Jag tror att vu kommer att ha mycket att prata om och att veckan kommer att bli bra. Sen på lördag så kommer äntligen min lilla pojke hem ifrån Italen. Sen är han min i ca 2 veckor framöver.. Det kan jag loova (8)..

Men har inte tid att skriva så mycket mer, måste kolla tid Hanna och Wilma, packa upp och fixa lite andra grejer innan jag ska träffa Jens mens. Så hejhej hörs ...


image293
Jag och mina systar har kul framför kameran på landet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback