(Landet*) Lördag

Jag är sur, irriterad, arg, less på landet, ja allt tråkigt man kan vara! Det suger verkligen att vara här och att mamma tvingar med mig hit gör saken bara värre! Närsta gång vi ska hit så rymmer jag iväg två dagar innan så att ingen kan hitta mig, och sen så smyger jag fram senare.
Igår så var det världens tråkigaste midsommar, just därför så kommer det inga bilder eller nått ifrån den tråkiga dagen. Jag sov mest hela dagen och när jag inte sov så satt jag här uppe i mitt nya rum och surade. Nu längtar jag verkligen hem och orkar inte vara kvar här mera. Värdet suger och det finns inget kul att göra. + att jag saknar alla mina kompisar där hemma. Vet att ni saknar mig med (A)!
Och en mycket stor och glad nyhet är att Basse äntligen har hittat sin kärlek Denise! GRATTIS RARING, hoppas ni är lyckliga tillsammans.

image286


Nu ska jag väl bara forsätta att sura ända tills vi åker hem på måndag. Hoppas ni har roligare än vad jag har iaf! Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Bella

Vet exakt hur du känner dig.. Vi har åxå ett sommarställe!

2007-06-23 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback