Saknar dig redan älskling

Lördag och jag ska jobba sju timmar.. SUCK! Börjar redan att tröttna på det här jobbet, funderar och kanske prova på nått nytt, som t.ex i en affär eller kanske ett Café. Det skulle vara mycket mysigare och mindre fetare! Men idag så åker även min älskling iväg till Italien med sin söta lilla Famlij. Kommer verkligen att sakna dig dom här två veckorna och när du kommer hem så ska vi mysa hur mycket som helst. Hoppas även på att du kan följa med ner till landet i år igen. Det var så mysigt förra året i våran lilla husvagnen som vi fick helt för oss själva.

Igår så skulle hans "grabbar" säga hej då till honom och eftersom jag är hans flicka så var jag också där för att säga hej då. Vi tillbringade kvällen med grill och lite fylla på Rävudden. Blåsigt och kallt var det men ändå mysigt med David under min filt och Madde på sidan. Olle hade ju också sin lilla Eld show. Jättecoolt Olle ;) jag är verkligen imponerad av dina talanger^^.

Men nu ska jag cykla iväg till mitt jobb. PUSS&HEJ

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad jobbar du med?

2007-06-17 @ 16:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback