Skolavslutning

Då var det dags för min sista skolavsluting i Västbergaskolan. Känns hur bra som helst! Nu slipper jag äntligen grundskolan och nu kommer gymnasiet, JIPPI! ^^ Eftersom jag vad med i kören så var jag tvungen att samlas tidigare, vilket jag inte hann till. Men sjuningen gick bra och Kents tal var inte alls lika långa som dom brukar vara. Vilket är skönt för då får vi bara sluta tidigare. Betyget var helt okej. Jag klarar iaf. in till det gymnasiet jag vill och jag har höjt mig i några ämnen. Mycket stolt över det ;)
Nu är det bara kvällens aktivitet som är kvar och som hålls vid revudden med nästan alla 9or samlade hoppas jag . Jag Hoppas även på att kvällen blir lyckad och att alla blir nöjda! Ha en riktigt skön kväll du med.

Jag klädd för skolavslutning


9A föralltid!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vrf kan man aldrig kolla på dina bilder ? , lite tråkigt jag menar :/

2007-06-11 @ 21:05:35
Postat av: N

Jag vet, det är skit skumt! :/ Men ibland funkar det och ibland inte ...

2007-06-12 @ 12:20:04
URL: http://nnats.blogg.se
Postat av: Rebecca

du tar säkert bort det runtom som gör så att det är miniatyrer som man öppnar, fan hade massa bilder jag ville kika på ^
PUSS darl<3

2007-06-12 @ 12:36:18
URL: http://riibeccas.blogg.se
Postat av: N

JAG FIXADE DET! MAN KAN KOLLA PÅ BILDERNA NÄR MAN HAR SKRIVIR KOMMENTAREN ALLTSÅ PÅ INLÄGGET OVAN HÄR :d

2007-06-12 @ 13:20:22
URL: http://nnats.blogg.se
Postat av: Emma

bra:)

2007-06-14 @ 20:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback