Fotbolls frossa

Positivt
HEJA SVERIGE FRISKT HUMÖR! Yes, grattis Sverige till segern igår över Lettland. Tyvärr så såg jag inte matchen men fick hörde att det var sevärld iaf. Liksom vi kan ju inte förlora på hemma plan ;) 1-0 målet gjordes av Allbäck efter 34 sekunder! 2- målet gjordes av Kim Källström, guud vad du är bra! Vi både tackar och grattar sverige för framgången till EM och att Sverige äntligen är vidare!

image439

Negativt
England är inte vidare till EM. Hur sjukt det än låter så förlorade dom mot Kroatsien. Vet tyvärr inte med hur mycket, men skit samma. Synd för england att missa. Men det jag nog kommer sakna mest är David Beckham (A). Hahah, men det roligaste med allt är att dom nu Kickar sin tränare Steve McClaren. Skulle jag fan också ha gjort, tillbaka med Svennis!

image440 image441

EM AVSPARK, PÅ TV4 OM 198 DAGAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer sakna england

2007-11-25 @ 13:10:52
Postat av: isabella

jag är glad jag slapp se den. :P
min smabo försöker få med mig till em och kolla på matcherna.. hellre live än på tvn..

2007-11-25 @ 15:51:31
URL: http://ellabay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback