Hur gammal blir jag?

Gjorde ett roligt litet test. "Blir du 100år?
image474

Kommentar:
Mycket bra resultat !

Du har goda chanser att leva längre än dom flesta. Du har en sund livsstil och både njuter av livet och samtidigt lever livet. Precis som man ska göra. Som en tankeställare så gå gärna igenom frågorna en efter en och tänk noga igenom om det går att förbättra ytterligare. Som du redan vet är livet härligt och kanske kan det bli ännu bättre. Skriv gärna och berätta för oss hur det gått för dig och om denna test betytt någonting för dig. Vi är intresserade av att det går bra för dig. Jag önskar dig lycka till. Vill du veta hur din framtid blir enligt astrologin? Titta då på länkarna till höger. Hälsningar Rolf Ekberg. PS Det finns en viktig faktor som vi bara delvis räknat med i denna test. Det är läkarvetenskapens framsteg inom dom närmaste åren. Vi står inför flera genombrott inom många medicinska områden och om du själv kan bidra med att förlänga ditt liv i bara ETT år så kanske det betyder att du får ta del av något medicinskt framsteg som förlänger livet i TIO år eller mer. Tänk på det!

WOHOO, 86ÅR. DET ÄR INTE ILLA!
Gör testet här

Kommentarer
Postat av: Emmy

hahaha jag blev 105 år, hur fan nu det gick till XD

2007-11-30 @ 19:09:22
Postat av: Bella

Haha, jag blev 85 år ;)

2007-11-30 @ 22:25:55
URL: http://www.belliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback