Imorgon kommer snöööön!

Åh nej nu kommr vintern. Det sägs att den första riktiga snön ska komma nu eller imorgon. Jag hoppas bara inte att det blir samma som förra året. Att all snö kommer för tidigt och att det inte är någon snö på julafton eller nyårsafton. För då är det fan ingen riktig jul för mig!
Aja men vi välkomnar snön dåååå, fast jag skipper den helst så här tidigt. Första december är ok men inte tidigare, då måste man klä på sig så jävla mycket osv.

image471

Aja men idag så var jag inte heller i skolan. Hade ingen lust + att jag inte kunde vara med och bada på morgonen med innebandy laget. Så istället så shoppade jag med Matilda som sagt. Eftersom jag inte har sådär über mycket pengar så fick det bli en liten shopping.


Allt på bilderna köptes förutom som knallrosa leggingsarna. Dom fick jag inte köpa för Matilda + att dom skulle ändå inte passa till någoting tror jag. Men riktigt snyggt blev det. Passar även till jeans såg vi. WOHO!
Ikväll så blir det TV som alltid varje Tisdag. Chillivippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback