Mycket plugg just nu! ..

Nu är vi inne på 'Projekt 4'. Där ingår bara ämnena Spanska 1 och Engelska. Det är rätt skönt med några få ämnen men det kan ändå bli ganska tjatigt.. Men hur som helst så har JAG hur mycket som helst och plugga på. Det är ju jag får igen för att jag var sjuk en hel vecka, just när vi hade 4 st prov. Så nästa vecka på onsdag så ska jag göra två st prov, fast jag egentligen kunde ha vart ledig. Sen så nu på måndag så är det en liten utställning som också är betyg satt. Sen näst-nästa vecka så har jag två prov på måndag + proven ifrån detta projekt på torsdag. JÄTTEKUL! Jag kommer inte få några roliga helger..
Men nu måste jag återgå till mitt pluggande. Önska mig lycka till ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback