Tisdag hela veckan

Jag äääälskar tisdagar. Eller man kan säga att jag älskar TV på tisdagar. Tisdagar för mig är liksom början på veckan. Måndag är bara en dag man måste komma övre, som en prövning ifall man ska klara hela veckan eller inte. Så är man körd på måndagen så är det bara go back to sleep!
Men som sagt, tisdags kvällarna är det bästa. Då går två av världens bästa serier på Kanal 5. DET FÅR MAN BARA INTE MISSA!



Annars har tisdagen vart helt okej. Började kl 10 på zinken med att vi skulle åka skridskor. Men Roger sa att det var tvång på hjälm och eftersom jag inte äger någon så kunde jag inte åka .. "föregå med gott exempel" PFF! Anyway.. vi som inte åkte skulle gå på promenad, men det var för ansträngande på morgoen så jag tog min egna lilla promenad till Björn Axen, där min minsta syster var med pappsen.
Var tillbaka i skolan lagom till engelska lektionen och efter två timmar så var dagen över, äntligen .. (A)

Sitter just nu och försöker att komma på en bra tankekarta som jag kan ta med mig till engelska provet på torsdag. Spanskan kan jag redan och det kommer gå bra förhoppningsvis. Annars är det konstigt. Spanska steg 1 är nästan FÖR lätt!
Back to english! På engelska provet så ska vi skriva en uppsats om våran Identitet. OCH VAD FAN ÄR MIN IDENTITET?!! Kanske blir lättare om jag kommer på det innan jag ger mig in på engelskan, hahah ^^ BYEBYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback